citizenM

citizenM

Dit concept is ontwikkeld om de digitale strategie van citizenM te mogen realiseren. De app dient als een persoonlijke assistent voor zowel binnen als buiten het hotel.

Dit concept is ontwikkeld tijdens mijn dienst voor BEAST in opdracht van Triple.

cm-kabouter

Bij het openen van de app word de gebruiker persoonlijk begroet en word een bericht getoond om het leven van de gebruiker makkelijker te maken. Bijvoorbeeld met de laatste weersvoorspelling of dat er behoefte is naar een ontbijt de volgende ochtend.

Door in te spelen op de wens van de gebruiker, toont de app alleen de belangrijkste informatie. Geplaatst op een modulair flexibel grid (net als de hotels).

Dit kan voor een deel geautomatiseerd worden. Door te kijken naar de netwerkverbinding, boekings data, het moment van de dag en het voorgaande gebruik.

Zo kan bijvoorbeeld de kamer bedient worden als de app is verbonden met het lokale netwerk.

Door gebruikers met dezelfde plannen met elkaar te verbinden ontstaan er voor de (veelal zakelijke) klanten nieuwe netwerk mogelijkheden.

cm-together-comp

Andere projecten

NetwaveVisualisatie van scheepsdata

BeamrzRidesharing app

Kunst in UtrechtDynamisch maken van een kunst database

Liberty Global appStreaming app

EMMAStrategische content

NSOBTypografische identiteit

Placebo happinessPortretten van geforceerd geluk

HCOMultisite ontwerp

Pro FreestyleIdentiteit voor freestyle evenementen

AH Lekker weg, Lekker thuisIdentiteit voor dienst Albert Heijn

SpanningscirkelsRuimtelijk werk met cirkels

Fokke & SukkeCompositie op basis van Fokke & Sukke

SonsbeekRoutekaart en publicatie van collectie