Samen met de vernieuwing van de huisstijl diende ook de website volledig herzien te worden. Van een complete herziening van de structuur tot aan het kleinste detail in het design system.
Deze website is ontwikkeld tijdens mijn dienst voor ontwerpwerk.
De kleurrijke hero's gaan gepaard met vrijstaande fotografie en motiverende quotes van de doelgroep. Op de fold bevinden zich toptaken voor een snelle navigatie.
Op de homepage is, naast een prominent zoekveld, ruimte om pagina's uit te lichten en actualiteiten weer te geven.
Naast een algemene landingspagina en voor specifieke diensten. Zijn er ook landingspagina's opgesteld voor iedere doelgroep. Op deze manier ziet de doelgroep direct de informatie die voor hun relevant is.
Door de complexiteit en verschillende ingangen van de website, is er voorgesteld om een megamenu te gebruiken. Deze onthoud het voorgaand geselecteerde onderwijs niveau. Op deze manier ziet de gebruiker altijd direct wat voor hem of haar van toepassing is.
Het ontwerp voor de website van HCO is (zowel front– als back-end) de basis voor de andere organisaties binnen de Bazalt Groep. Door het opzetten van een designsystem blijft dit dynamisch en snel aan te passen.
Andere projecten
citizenMDigitale assistent voor hotelketen
NetwaveVisualisatie van scheepsdata
BeamrzRidesharing app
Kunst in UtrechtDynamisch maken van een kunst database
Liberty Global appStreaming app
EMMAStrategische content
NSOBTypografische identiteit
Placebo happinessPortretten van geforceerd geluk
Pro FreestyleIdentiteit voor freestyle evenementen
AH Lekker weg, Lekker thuisIdentiteit voor dienst Albert Heijn
SpanningscirkelsRuimtelijk werk met cirkels
Fokke & SukkeCompositie op basis van Fokke & Sukke
SonsbeekRoutekaart en publicatie van collectie